tirsdag 23. august 2011

Knotter...

God aften alle sammen

Hver gang jeg er innom en
interiørbutikk - blir det til at
jeg ser i de skuffene hvor de oppbevarer sin knotter.

For mine skap og skuffer har så langt jeg kan
se litt kjedelig knotter...iallefall noen av de..

Ta feks vårt kjøkken.
Her var det typisk 90 talls store treknotter når vi flytta inn.
Det tok ikke lang tid før vi var innom Ikea å hamstra nye
..de er vi forøvrig veldig godt fornøyd med..

Når jeg var på Veimuseumet sist søndag
(ja, fikk stikk av en liten tur når far Vims og Vimsebarna surra litt rundt på Hunderfossen)
blir jeg glad når finner en slik en..


Mon tro hvor den vil passe?

På Gjøvik kom jeg tidligere i sommer over en herlig butikk som heter Hvit Tråd...
Her fant jeg disse -

De skal på en liten skjenk vi fikk i bryllupsgave
Må bare få mala den skjenken først..

Begynt pussing av tallerkenhylle og stol forrige fredag.
Men følgende resultat - stor smerte i høyre overarm og skulder..
Ble nok kjent med noen ukjente muskler i kroppen ..


Snakkes
Mari Johanne


4 kommentarer:

  1. Hehe..
    Knotter er min store lidenskap også.

    ...en av dem..
    :)

    SvarSlett
  2. Åhh, jeg er på jakt etter knotter på baderomsmøblene:) Smerter er ikke bra. God bedring!

    SvarSlett
  3. Så fine knotter! Moro med en liten forandring. :)

    SvarSlett
  4. Åh den rosa knotten var finfin, hadde gjort deg perfekt på et hvitt klesskap :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar