tirsdag 29. mars 2011

Resultat

...fra Dameforeningen i forrige uke
ble dessverre mye snakk og lite kreativitet.


Kanskje ikke så veldig bra bilde, men jeg starta på et dukkeskjerf.. 
kom ikke så veldig langt, da det grønne gir en pekepinn på hvor langt det skal bli.. 
Men det kjem da flere anledninger..
Vottan va strikka fra før av..( men som dokk ser- er ikke trådan montert)

Hjem med en syk vimsegutt idag
- trudd vi va ferdig med omgangssyka for i år no..
Han leker ivrig med togan sine, og bli lettere irritert når vognan faller av..

Ha en flott ettermiddag
Mari Johanne



6 kommentarer:

  1. God bedring til gutten.

    Koselige votter og skjerf.

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  2. Skal vel være måte på effektivitet i festlig lag?
    Fint ble det ihvertfall.

    God bedring til omgangssykegutten.
    :)

    SvarSlett
  3. flink du er. driver å strikker genser til junior men spørs om det hadde vært smartere å strikke dukkeklær så hadde jeg kanskje blitt klar:) god bedring til lillemann!Helene

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Prøver igjen...
    Det blir gjerne sånn med disse klubbene, mest prat og lite produsering. Men, så er det utrolig koselig da og strikke kan man jo gjøre når som helst ;-)

    Så koselig at du vil være med på min giveaway og bli følger av bloggen min, det setter jeg veldig pris på!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  6. Så søte små ting du strikker;o)
    Kjenner meg igjen ang symøtene. Mye prating og lite strikking.
    Men da HA en flott kveld :o)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar