onsdag 30. mars 2011

Bunadsprøving..

I kveld har vimsejenta og mora vært en tur i Gausdal.
Råndastakken var klar til prøving..
Nå er det ikke lange kjøreturen fra Lillehammer til Gausdal
men frøkna sovna no...
Og syntes da veldig synd på seg selv når vi var komme fram..
Men - det var mens vi satt i bilen..
Det vart da fart over frøkna når hu kom seg innendørs
Da kunne man tro at hu hadd fått sukkersjokk 
5 minutter tidligere.
For ikke klart a no å stå rolig når bunaden skulle prøves på..

Men kor fin hu vart..
Hadd med meg kamera, og tok bilder, men noe må ha skjedd
For når vi kjem heim, er det ikke noe bilde på kameraet.
Bunaden er lovd ferdig i løpet av neste uke -
så da skal dokk få sjå..

Ha en flott aften.
Mari Johanne

2 kommentarer:

  1. Så bra! Gleder meg til å se!

    SvarSlett
  2. Hei du! Så koselig å få besøk av andre fra Lillehammer inne på bloggen min!
    Håper du fant/finner noe flott på gjenbruket da. Ikke så veldig ofte jeg finner noe der, de mest ettertraktede sakene går unna på et blunk, så det gjelder å være der på riktig tidspunkt. Akkurat nå synes jeg de har veldig lite der. Men nå jobber jeg på Gjøvik og gjenbruket der er ikke langt unna jobben min, så det hender jeg tar meg en tur dit innimellom.
    Okidok, ha en strålende søndag, nå satser vi på at snøen snart blir borte.

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar