tirsdag 11. januar 2011

Det må ryddes...og kastes..

Go aften.

Ikveld har jeg faktisk prøvd å være litt effektiv.
Vimsemannen har vært på hockeykamp, og var storfornøyd med resultat.


Jeg har lekt litt husmor(må nok innse at noe husmoremne er jeg ikke)
Rydda og leka litt med ongan på romman - 
Helene syns det er stor stas med nyshina rom, og lillebror tar gjerne del i teselskapet.. 
Musikken fra MGP jr gjommer ut av høytalerne, og ongan danse i fryd...
Så har jeg baka 3 brød (lukta av nystektbrød er nå spredt over huset 3 etasjer.) og vaska litt.
Årsaken til overskrifta er at Vimsemannen har vært veldig flink å legge inn klærne i skapet etter vask..(det er faktisk litt skryt mellom linjan det her )
men - klær ligg selvsagt ikke der jeg har regna med. Så panikken var å ta og føle på i kveld - når jeg ikke fant noe..
Men - 3 hyller nedafor der det skuill ligge, innerst inni under 3 andre plagg - der fant jeg plagga som var etterlyst.. Så da e æ berga på arbeid i morra og..
No e det kveld..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar