tirsdag 18. januar 2011

Det ligne på en traktor..

Ja, her ser dere status på juletreteppet etter en inspirerende kveld med Dameforeningen.
Personlig syns æ det ligne på en traktor - en gammel Fiat :-)(den mangle bare et fremhjul)
Nøkkel eller traktor - 9 av 37 stjerner nesten ferdig..
Teppet skal bestå av 7 stjerner på midten.. må derfor ha 7 ulike rødfarger.I dag har jeg 6 forskjellige, men det skal finnes en veldig bra butikk for slike lappeting her på Lhmr.Kansje bør jeg se en ekstra gang i lappekofferten min og..

Gløtta ellers i påskebøkene til Tilda i går kveld- nesten så jeg kunne tenkt å ordna nå fin påskepynt til påske..
Men før den tid skal jeg få ordna meg en hjertekrans i bjørkris..
Julestjerna?


Ser at det snart har vært 1000 stk innom bloggen min, og det på under en måned. 3 følgere har det blitt og - sett stor pris på dere vil følge familien Vims sin travle hverdag...:-)
Vimsefar har forøvrig hatt en runde i lysløypa i kveld og.. 
Imorra er det ny dag på jobben- håper en får tatt unna masse.. Det verste er at jeg kan ikke huske om jeg har noen avtaler i morgen.. ska sjå hele dagen er opptatt allerede.. 
...og på kvelden venter trening 1 av 2 denne uka..

Ha en fin kveld..
---Vimså---

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar