mandag 11. februar 2013

Morsdag

 
 
Ja, fru Vims er litt sen med sine innlegg..
Dette intet unntak
 
 
Ei helg går så alt for fort
når Herr Vims på frokostbordet bestemmer
seg for at nå må vi handle varer til frøknas rom.
Det kunne selvsagt ikke vente...
 
Rommet er i skrivende stund tømt, og vegger
skal rives..
Smartpanel ligger klar
og mor kan begynne å tenke på
nye plasseringer av ting i rommet.
 
 
 
 
Statusbilde fra rommet skal dere få en annen dag..
 
Heldige meg ble vekt av vimsebarna som kom
med tegninger og gave til mor på senga i går.
Er blitt helt oppslukt i Camilla Läckberg,
så det passe fint med ei ny bok i den serien..
Tulipaner fikk jeg lørdag..:-)
 
Turen til og fra arbeid går raskere med litt litteratur..
 
I går var vi i Oslo i barnebursdag.
Turen kan beskrives med 4 ord
Koselig - Nytelse - Høylytt  - Utfordrende.
 
 
 
 
 
Koselig ved å møte familien
 
Nytelse - nydelig mat og drikke :-)
 
Høylytt må vi regne med at det blir
 når 6 barn i alderen 1 1/2 - 7 1/2 år er samlet under samme tak
 
Utfordrende - håpløse parkeringsforhold i Oslo i går.
Skuill nesten tru vi burde vurdert en 4 hjulstrekker - for
det skapte å utfordringer å komme seg
over en snøhaug for så å dumpe nedi et parkeringshull.
Og når du så 4 timer senere skal hente bilen -
har du minimal klaring til bilen både foran og bak.
Takke meg til at jeg bor i Sarpsborg..:-)
 
Nei - no er det snart tirsdag.
Ønsker alle en fin tirsdag.
Klem Mari Johanne

4 kommentarer:

  1. Hørtes kos ut, min morsdag var still me dag og min sønn :) mann og datter var på hytten og koste seg på snowboard!
    Kos med slike heter også, får litt annen tid sammen da!

    Klem

    SvarSlett
  2. Du har hatt en god helg ut fra hva jeg kan se :) så flott!
    Det er alltid hyggelig med gaver, familie og familietreff


    God tirsdag til deg <3
    klem fra
    Nann Karin

    SvarSlett
  3. Sene morsdagsinnlegg er jo bedre enn ikke morsdagsinnlegg i det hele tatt...som visse andre opererer med ;)) fikk også tegninger på senga og en liten gave etterpå...morsdag er kos, men ble nok overskygget av at bursdagen min var dagen før :)

    Ha en flott torsdag!

    SvarSlett
  4. Hei på deg :o) Jeg har en liten sommer Tilda som veldig gjerne vil flytte til dere :o) Hun har litt reisefeber akkurat nå, men hun skjønner at det er en liten jente der nede som kanskje vil ha henne som pynt på rommet :o) Hun tåler nok ikke hardhendt lek, men liker best å sitte på stas. Send meg din adresse på nina.bakken.bye@gmail.com så kommer hun i posten til dere :o) Klem fra Nina

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar