mandag 29. oktober 2012

Blomsterløken..



ble planta i helga
Eller - nærmere bestemt lørdag.
For i går så vi årets første snø 
her i Østfold..

Tulipaner, perleblomster,
påskeliljer og snøklokker har funnet sin plass,
og blitt dekke over med hagens lauv...



Tror fru Meitemark og hennes to barn
 lurte fælt der jeg drev å grov..
Det e da ikke vår riktig enno..

Lørdag var det faktisk sol, 
så veret skifter fort...
Snøen ble heldigvis ikke langvarig
for i dag har det regna stort sett hele tiden..

2 lag med ull må på  - og
gjett om jeg er glad for det....
Har vært kurs idag
hvor sparing av strøm helt sikkert var målet - for 
kurslokalet var veeeellllddddiiigggg kaldt..

Ønsker alle en flott mandagskveld.
 Jeg skal prøve å få med meg
litt bondekjærlighet i kveld..


Stor klem fra Mari Johanne

1 kommentar:

  1. Oj, nå kom jeg på at jeg ikke har satt ned noen nye løk i høst...ja ja.
    Den flotte puta ankom i dag, tusen tusen takk.

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar