søndag 6. mai 2012

Utfordring: Nytt møter gammelt

NIB sin utfordring denne måneden heter
Nytt møter Gammelt.

Jeg føler akkurat nå at dette huset rommer
 mer gammelt enn nytt.
Kan nok ha en sammenheng med
at vi ikke har pakket ut alle eskene enno..
..og at dette huset har en gammel stil..

Gamle ting finnes
Som denne kommoden jeg har arvet etter min gamletante.



Kommoden har tidligere tilhørt min oldemor
så den er nok ca 100 år.
Masse håndarbeid har nok vært oppbevart
 i disse skuffene.

De brukt nok flidd på slike ting før i tida
for den har en del utskjæringer på siden.




Hagen vår har 3 epletrær, som nå står i full blomst..
Måtte plukke inn 2 greiner for å få litt følelse av vår..

Den flotte bollen er en gave vi fikk når vi giftet oss.
Passet fint at den ble med i denne utfordringen, da
vi har bryllupsdag senere denne måneden.






Flere flotte innslag i denne utfordringen finner du HER

...og helt til slutt..
Jeg ser at bloggen min har passert 20.000 besøkende
Tusen takk til dere alle som stikker innom!

Ha en fin søndagskveld.
Mari Johanne

2 kommentarer:

  1. Lekker! Lykke til i utfordringen - klem

    SvarSlett
  2. For et vakkert møbel!
    Det er så fint med slike arvemøbler som har både historie og sjel:)

    Ha en fin kveld der du er,
    og gratulerer med 20.000 besøkende:)
    Varm klem.

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar