tirsdag 24. april 2012

Endelig..


på plass i nytt hus..

Og mens esker pakkes opp,
er ideene til hvordan huset skal se ut
allerede kastet fram.

For dette med dette huset
har vi kjøpt oss
oppussing.



Og da kan det kanskje være greit å bo
oss inn litt først..
Postkassa har kommet fram og skal
finne sin plass ved kjøkkenet..

Mens huset på Lillehammer hadde lyse farger på veggene
har dette bla. mørkt røde vegger med grønne vinduskarmer på tv-stua
( det hadde jeg selv på slutten av 90 tallet)
Men kanskje ikke det jeg ville hatt idag.

Vinduer skal skiftes, og får mor det som hun vil
vil det også bli en liten påbygning.

Men jeg føler ikke at jeg har mye å vise fram enno.
Til det er alt i kaos foreløpig.

Men jeg skal love å bli litt mer på nett fremover nå.

Ha en flott tirsdag.

Klem Mari Johanne




2 kommentarer:

  1. Hei kjære du, og gratulerer med det nye hjemmet:)
    Kan tenke meg at det er godt å være på plass, oppussing eller ei.
    Kjekt å høre fra deg, gleder meg til å se hvordan det går videre:)

    Varm klem og fin kveld til deg,
    Hanne:)

    SvarSlett
  2. Kjekt å høre at du e flytta inn, vi venter på sniktitter og sånt vet du..;o)Klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar