tirsdag 14. februar 2012

Stort smil rundt munnen...



..og så på en tirsdag..

Kort fortalt fikk jeg signal om
at jeg var innstilt som nr 1 til
en veldig interessant jobb tidlig i forrige uke..

Men jeg måtte holdes på pinebenken til idag,
da ansettelsesrådet ikke hadde møte før idag..
Og jeg trakk vinnerloddet- for jobben er min!!






Problemet nå er jo at jeg
allerede har sagt ja til en annen jobb.
Men jeg føler jeg må velge etter "hjerte",
og da er det dagens jobb som stikker av med en
klar seier..
Har derfor ringt den første arbeidsgiveren min
og orientert om saken.


Har du vært borti tilsvarende situasjon?



Har som mål å få pakket litt i morra.
 Barna blir sendt bort etter barnehagen,
Vi håper å bli litt mer effektiv på den måten.


Valentines Day har forbigått i veldig stillhet her i huset.
Ønsker alle en flott onsdag.


Klem Mari Johanne

8 kommentarer:

  1. For et luksusproblem da (selv om de også kan være store problem - vet jo det), gratulerer så masse med ny jobb:)

    Valentinsdagen har forbigått i stillhet hos oss også, men om du vil så kan du hente litt LღOVE på bloggen min i kveld;-)

    God klem til deg,
    Hanne:)

    SvarSlett
  2. Så moro, gratulerer med ny jobb!!!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med ny jobb :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer!!! Så moro! Veldig viktig å velge det rette for deg. Jobber pleier jo ikke å vokse på trær. :)

    SvarSlett
  5. Gratulere så masse med ny jobb :o)))
    Herlig og ikke herlig å kunne velge og vrake på den måten :o)))
    Ønsker deg en fin dag
    Klem :O)

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med ny jobb!!

    SvarSlett
  7. Gratulerer!
    Så morro å kunne velge og vrake :)

    Klem Gitte

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar