torsdag 8. desember 2011

Nr 8



eller kanskje vi kan si
den 8 desember...



Luke 8 er blitt åpnet og skjulte

* viskelær, blyantkveser og ei saks til frøkna
( den siste tingen må nok legges bort - for
plutselig kan frøkna
finne på å klippe mer av sitt lyse hår..)


*2 små kjøretøy til gutten,
som forøvrig
(etter litt kjemping)
har fått julesveisen sin idag..

Adventskalenderen til familien Vims
henger på et kosteskaft,
som vi har festa inn 24 kroker i..




Og etter hvert som det blir ledige kroker
finner jeg julepynt å henge opp..


Snart bare 14 dager igjen til jul
og jeg føler på at jeg må
få unna resten av julegavene til helga..
Julekortene har jeg nå fått bekrefta på vei i morgen
Det bli nok nok å heng fingran i te helga.

Ha en strålende fredag.
Klem Mari Johanne



1 kommentar:

  1. Små frøkner og sakser er risikosport! Jeg var barnevakt for lillesøstra mi, en saks og fem minutter uten tilsyn tok det henne å forvandle seg fra en dukke med store lyse korketrekkere til snauklipt!!! Tror du jeg fikk betalt for den barnevaktjobben eller...?

    Høres forresten ut som at du har full kontroll på jula. Her går det sånn stykkevis og delt, men det er noen dager igjen så jeg har fortsatt hvilepuls:)

    Ha ei god helg,
    klem fra meg:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar