onsdag 9. november 2011

Her lukter det muffins...



eller kanskje "litt fishy business"
 som Kruse så fint sier det i Elias..





Det skulle da vært en muffins til på dette fat?
Vimsefrøkna bisto og laga muffins til
tebesøket som kom ein tur
innom i kveld..

2 sekunder før jeg fikk tatt dette bildet, var
det en vimsegutt
som med lange fingre tok seg til rette på fatet
Muffins ville jo han og ha..


Vi har fått levert første ladning med vinterveden i kveld.
Vil helst slipp slike kalde dager som vi hadde i fjor vinter..

Ellers har vi pynta møterommet på arbeid i ettermiddag.
Siden man er medlem av velferdskomiteen, må man ofre litt saksbehandling...

Rommet ble pynta med

bursdagsvimpel

ballonger

 og Ole Bruum duk..

Nå håper jeg sjølsagt at jubilanten ikke kikker innom bloggen i kveld..
...for det skal jo være en hemmelighet..
..en hemmelighet mellom meg og deg
som stikker innom her....
....hysj......

Ha en flott torsdag..
Klem Mari Johanne



2 kommentarer:

  1. Mat-handa er lang den, og med muffins på fatet forstår jeg godt at man benytter muligheten:)

    Vi har heldigvis god tilgang til ved, det er godt å kunne fyre når kulden setter inn. Vi har varmepumpe i to av tre etasjer, men det er noe eget med vedfyring. Både med varmen og med kosen.

    Og hemmeligheten din er trygg hos meg, jeg skal ikke si noe;-)

    Klem
    Hanne

    SvarSlett
  2. Deilige muffins til tebesøket:) Det kan være vanskelig for en liten kropp å beherske seg:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar