mandag 7. januar 2013

Julegave til mor



fra vimsegutten
var blant annet denne 
flotte telyslykta 
han hadde ordnet på barnehagen før jul



Skinner så fint når vi tenner lys på kveldan.




Idag har vimsegutten og jeg holdt oss hjemme
Vimsegutten har feber, og en ekkel hoste.
Veldig greit å ta det med ro på slike dager..

Da passet det jo supert at Vimsemor hadde
vunnet en buff på julelotteriet 



Ellers håper at jeg har scora noen husmorpoeng idag.
Fikk det for meg - at idag  - skulle det bakes grovbrød
Og da mått en jo ta det en hadde i skapet.
Fant meg ei ny oppskrift, hvor brødet skulle heves i 3 omganger
Så derfor tar ting sin tid..
Men nybakt brød serveres nok til kvelds idag..

Ha en fortsatt fin mandag.
Klem Mari Johanne

1 kommentar:

  1. Super fine lykter, slike kom i hus her også!
    Syke barn er sistesort! :(
    God bedring og lykke til med fler poeng i morgen?!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar