lørdag 8. desember 2012

Jul i vårt hus



Familien Vims 
ønsker velkommen til nytt julehus i år





Utfordringen med å flytte er
å finne ut hvor diverse ting
ble lagt i forbindelse med flytting i vår..





Vårt nye skap passer flott inn til advent..
Vårt englekor fant ut at plassen 
passet flott til en korøvelse...



 

Kordamene fra Sunnmøre
ligger nå i hardtrening
sammen med korpikene fra 
Trondhjem...





3 esker og en 1 kiste er
så langt blitt "besøkt" - på jakten 
etter vasene til svibelen..




Har spart og ønsket meg julepynt siden 
jeg var 18. Samlingen øker dermed
litt for hvert år - selv om
stilen kanskje har forandra seg litt fra
1992 fram til nå...
De fine snøkrystallene som henger i taket
er det min farmor som har hekla..


Med disse bildene deltar jeg i NIB
sin utfordring i desember

"Jul i vårt hus.."

Flere flotte innslag finner du HER

Ønsker alle en fin lørdagskveld.
Fru og herr Vims skal nyte et 
godt måltid rakfisk:-)

Klem Mari Johanne



4 kommentarer:

  1. Så fint du har pyntet, kor damene og englene dine søte.
    Kos dere i førjulstiden, Marit.

    SvarSlett
  2. Kjempefint og søtt kor:)
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  3. De snøkrystallene var vakre, tenk for en jobb! Håper du finner all julepynten din, men du har det jo koselig nå også da.
    Ha en fin helg fortsatt.
    Klem

    SvarSlett
  4. Veldig flotte bilder! Og for et fint englekor :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar