fredag 1. juni 2012

..hvor ble så den her sommeren av..



Greit nok -
det er oppholds, og jeg så 
blå himmel når jeg tok helg
Men - det er kaldt..




Selv for en trønder...:-)




Uka har gått veldig fort
Merker at vi kun har hatt 4 arbeidsdager.
Til neste uke, blir det bare 2 1/2.
Reiser på dametur til
Stockholm onsdag.

Har ikke vært i den byen som turist før,
så jeg ser fram til å se hva den kan by på..




Idag vises bilder fra uterommet vårt
slik det fremstår idag..
I mine planer vil alt dette bli borte på sikt..

Men det er behagelig å sitte utendørs her...
..når veret blir litt bedre.....


Ønsker alle ei fin helg.
Klem Mari Johanne

2 kommentarer:

  1. Så koselig :o)
    Herlig å ha en plass hvor man kan sitte tørt når det er ruskevær ute :o)
    Ha en flott tur til Stockholm, høres toppers ut :O)
    Nyt helgen
    Klem

    SvarSlett
  2. Den e her! Den e her!Sommeren bestemte sæ for å dra nordover etter at hovedstadsavisene hadde STOR overskrifter om at den var der sist helg.. Vi her nord skryt no ikkje så mye av været.. Ønske dæ en skikkelig flott tur til Stockholm, en av mine favorittbyer, så absolutt!! Klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar