fredag 13. januar 2012

Vinnerlykke

Heisann..

Fredag

Ordet betyr lykke..
Endelig 2 hele dager uten store planer..
Har vært ei hektisk uke,
og verre ser det ut til at neste uke blir.


Frua går til og fra arbeid
så når Ingrid bak bloggen
kom med den gode nyheten
at jeg hadde vunnet en Mp3 spiller til henne,
ble jeg happy, happy, happy:-)
Pakken kom denne uka,
og musikk er lasta inn..
Tusen takk Ingrid..





Nå vimser jeg meg til å fra arbeid
med musikk i øran..
(da vet dokk årsaken hvis jeg kan virke litt fjern)


Vil du melde deg på mitt lille
jubileumslotteri, kan du gjøre det HER

Tusen takk for koselig kommentarer dokk legg igjen..
Jeg sett stor pris på slikt.

God helg..
Mari Johanne

4 kommentarer:

  1. Du er jammen heldig! En utrolig flott premi!
    God helg og nyt fridagene.
    Klem Annfrid

    SvarSlett
  2. Gratulerer!
    Artig med pakke i posten:)

    Ja, jeg gleder meg så masse til i morgen, og du MÅ melde deg på slike treff altså, der er kjempekoselig:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til deg, musikk på øret er fint når man går til og fra:)

    Håper du har hatt en fin fri-lørdag, og at søndagen også blir bra.
    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar