torsdag 3. februar 2011

Snart helg..

..bare en dag igjen på arbeid før helga møter oss i døra kl 4 i morra.

Det skal være lov å drømme litt...
Nå har det komme en del nysnø her i området det siste døgnet- lite tyder på en tidlig vår..
Men - te sommeren er planen å reise til Danmark - det gjenstår bare å få bestilt.(og det utgjør jo en vesentlig del) Har hatt en del problemer med kommunikasjonen med Stena Line, men det må no vel la seg ordne..

En prøve å trykke 2, og får beskjed om at en må trykke 1 - den som sitter på nr 1 - sier at jeg skal snakke med de på tastetrykk 2 - det ska itj verra enkelt det her..
Håper å finn mange koselig butikker som selger GreenGate, House doctor og Maileg..


Men før den tid kommer en helg eller to-  og denne MÅ jeg bruke på pensumlesing..

Ha en flott torsdagskveld.
Mari Johanne

2 kommentarer:

  1. Så fin blog du har. Ikke vert her før jeg :)

    Vi skal også til Danmark i sommer, gleder meg som en liten unge. Men gjenstår å få bestilt ja :)

    Ha en fin helg

    Lene

    SvarSlett
  2. Heisann og god morgen :-))
    Så moro at du fant frem til meg :-) Velkommen skal du være!

    Har lagt 2 lodd i bollen og legger meg til som følger hos deg også :-) Blir moro å lese bloggen din!
    Ha en superduper dag og klem fra Frøydis

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar